Om foreningen

Foreningens navn er Butterup-Tuse-Hagested Pensionistforening (daglig tale Tuse Pensionistforening) af 1973 og foreningen er hjemmehørende i Holbæk Kommune.

Formål

Foreningens formål er at samle ældre, pensionister og efterlønsmodtagere til foredrag, udflugter og underholdning.
Tuse Forsamlingshus er hjemsted for pensionistforeningen
Adresse: Tuse Byvej 96, Tuse, 4300 Holbæk.

Kontingent:

Medlemmerne betaler et årligt kontingent på kr. 150,-

Danske Seniorer
Vi er pr. 1. januar 2023 blevet medlem af Danske Seniorer.

Bestyrelse

Butterup-Tuse-Hagested Pensionistforenings bestyrelse. Den består af 7 medlemmer og 1 suppleant.

Rita Nielsen

Suppleant

Tlf. 40 46 12 20

Regnskab

Her vises Butterup-Tuse-Hagested Pensionistforenings regnskab for de seneste år.

Årets regnskab vises her

Vedtægter

Butterup-Tuse-Hagested Pensionistforenings vedtægter er forelagt og vedtaget på foreningens generalforsamling den 4. marts 2019

Vedtægter

Privatlivspolitik

Den 25. maj 2018 trådte EU’s persondataforordning og en ny dansk databeskyttelseslov i kraft.

Butterup-Tuse-Hagested Pensionistforening

Privatlivspolitik rev. dec. 2023

Databeskyttelsesforordning 2018
Som medlem af Butterup-Tuse-Hagested Pensionistforening har du ret til at vide, hvad vi registrerer om dig – og hvad vi bruger oplysningerne til.

Kontaktoplysninger
For at vi kan sende dig kontingentopkrævning, omdele program, nyheder m.m. registrerer vi: dit navn, adresse, telefonnummer, fødselsdag og evt. e-mailadresse. Det er alm. personoplysninger. Vi registrerer ikke flere oplysninger, end vi har brug for.

Foreningen er medlem af Landsorganisatioen Danske Seniorer, hvor medlemsregistreringen foregår og hvorfra vi kan sende sikre e-mails - derfor videregiver vi de indsamlede oplysninger til Danske Senorer, samt til firmaet i forbindelse med flere dages ture.

Vi må kun gemme oplysninger, så længe det er nødvendigt. Medlemmet slettes automatisk i foreningen, hvis kontingentet ikke betales. Bogføringsbilag skal iflg. loven gemmes i 5 år.
Oplysningerne er gemt på PC, to låste døre og alarm.

Billeder på hjemmesiden
Vi sætter kun situationsbilleder med flere personer på hjemmesiden. Vi sættr ikke et portræt af dig på hjemmesiden uden dit samtykke.

Dine rettigheder
- ret til at få oplyst, hvad der er registreret om dig
- ret til at få rettet forkerte oplysninger
- ret til sletning
- ret til indsigelse

Hvis du har spørgsmål, kan du rette henvendelse til Butterup-Tuse-Hagested Pensionistforenings formand.

Klagemulighed
Det er det danske datatilsyn, du skal klage til, hvis du mener, dine oplysninger er blevet misbrugt.

Sidst opdateret

23.04.2023