Generalforsamling 2016

Der afholdtes generalforsamling onsdag den 13. april 2016

Ved året generalforsamling ønskede Erling Knudsen ikke at fortsætte i bestyrelsen, i stedet blev Hans Christian Nielsen indvalgt. Hans Christian eller HC er en kendt skikkelse i lokalområdet.

Erling Knudsen har siden foreningens start været sekretær og skrevet og forfattet mange artikler til vore mapper, gennem alle årerne. Erling har ydet en stor indsats, har altid været omhyggelig, loyal og hjælpsom. Foreningen har derfor udnævn Erling til vores 1. ”ÆRESMEDLEM” Tillykke til Erling. Erling fik overrakt vin og blomster.

Aftenen sluttede med at Niels Larsen berettede om sine 6 uger som udsendt lærer i Kina. Han arbejdede på en Elite skole med over 12.000 af de allerdygtigste elever, som var søgt ud, af en befolkning på 71 mio. mennesker. Niels har undervist i 40 år, hvor de 33 år var på Stenhus. Han er uddannet historiker fra Københavns Universitet og efteruddannet i fagene samfundsfag, tysk og engelsk.

Det blev en fantastisk aften, hvor vi hørte om det vi ikke kan læse os til. Det var hverdagen og helt nede på gulvet.

En stor tak til Niels for et spændende foredrag.

________________________________________________________________________________________________

Generalforsamling 2015

Lokalhistorisk Forening for Butterup og Tuse Sogne Den 15. april 2015 afholdtes den årlige generalforsamling, hvor der var mødt 55 op.

Sidst opdateret

14.08.2017